MAINOS

Älä katso

Kolumni

Mika Hyssi

Seiska-lehti seurueineen on saanut uuden daamin: tv-lehtenä paremmin tunnettu Katso kietaisi viime viikolla juorulehden viitan ylleen. Suomen energisin tv-lehti on haudattu.

Katso-lehden uudistuksen takana lienee pelko tilaajien vähenemisestä. Läpyskän tilaajamäärä on pysynyt vuodesta toiseen lähestulkoon samana, mutta pelko tilaajakannan romahtamisesta lienee perusteltua: aikoinaan lehtimarkkinoille tunkenut TV-maailma on tyytynyt osaansa mm. Suomen Kuvalehden liitteenä.

Uuden Katson pääosassa ovat julkkikset, juorut ja huhut. Sadan sivun viikkolehdestä 60 sivua on varattu juoruille. Entisestä tv-lehdestä on jäljellä enää nelisenkymmentä sivua. TV-lehtien saralla on nyt hieman suurempi markkinarako.

Tilaa uutiset sähköpostiisi

Uutiskirje on ilmainen.

Seuraava:

Edellinen:

Tilaa Uutiskirje

Uutiskirje on ilmainen.

Tuoreimmat

Scroll to top