MAINOS

Osta Syöpä tai lahjoita ajatus

Kolumni

Samuli Kinnari

Syöpäjärjestöt ovat aloittaneet kerrassaan mainion kampanjan. Vakavasta aiheesta on ennakkoluulottomasti rakennettu Syöpä-tavaramerkki, jonka avulla kerätään rahaa syöpätyöhön.

Torstaina Maikkarin Ihanassa aamussa Syöpä-tavaramerkkiä olivat esittelemässä Syöpäjärjestöjen pääsihteeri Harri Vertio ja Syöpä-kuosin suunnitellut Paola Suhonen. Haastattelun alkajaisiksi Tiina Klemettilä kertoi, että edellispäivän puffauksen jälkeen Pöllölaakson palautepuhelimet olivat pirisseet ja ihmiset kauhistelleet Syöpä-tuotteita. Olin pudota tuolilta, kun jälleen havahduin yhteiskuntamme ahdasmielisyyteen. Pitäisikö sairaus, jonka 25 prosenttia suomalaisista kehossaan henkilökohtaisesti kohtaa, vain lakaista maton alle? Mitä väärää on siinä, jos terveyden edistämiseksi kerrankin kyetään polkaisemaan vauhtiin kampanja, joka ainakin alkumetreistä päätellen tulee tuottamaan toivotun tuloksen?

Kuten Syöpä-kotisivuilla todetaan, Syöpä tuo sekä vastapainoa kaupallisuudelle että käyttää sitä hyväkseen. Syöpä-tuote voi olla toimiva, auttava tai yksinkertaisesti vain hieno. Eikä ostaminen ole auttamisen ainoa vaihtoehto, sillä kotisivuilla voi myös lahjoittaa ajatuksensa.

Syöpä-tuotteissa muuten näkyy paikallinen kädenjälki. Syöpä-laukut nimittäin on valmistanut huittislainen Kassimatti Oy.

+ http://www.syopa.net | Syöpä

Tilaa uutiset sähköpostiisi

Uutiskirje on ilmainen.

Seuraava:

Edellinen:

Tilaa Uutiskirje

Uutiskirje on ilmainen.

Tuoreimmat

Scroll to top