MAINOS

Liittymänvaihto tavaksi

Kolumni

Mika Hyssi

Kännykkäliittymän vaihtaminen on todella vaivatonta. Halutessa nykyinen numero suuntanumeroineen säilyy, eikä vanhan liittymän irtisanomisruljanssista tarvitse välittää – uusi liittymäntarjoaja hoitaa kaiken. Itse vaihdoin liittymää vuodenvaihteessa. Vaihtoruljanssi sujui yllättäen vaivattomasti ja uusi liittymä toimi parinkymmenen minuutin katkoksen jälkeen.

Lähdin vaihtoruljanssiin puhtaasti puheaikatarjousten innoittamana. Vanhassa liittymässä ei ollut mitään vikaa, mutta ilmainen puheaika vei mennessään. Viime viikon Kuningaskuluttaja-ohjelmassa politiikassakin vaikuttanut Raimo Ilaskivi puki sanoiksi sen, mikä on monesti käynyt mielessäni: Uusia asiakkaita kyllä hemmotellaan, mutta nykyisiä asiakkaita muistetaan vain kuukausittaisella laskulla.

Vanhan liittymän irtisanomisvahvistuksessa on selvä viesti: “Kiitämme yhteistyöstä ja toivomme, että voimme pian taas toivottaa sinut tervetulleeksi asiakkaidemme joukkoon”. Kiitos. Vuoden kuluttua harkitsen uudelleen, kun nykyinen puheaikaetu on kulutettu loppuun. Ja silloin tarpeeksi “täpäkkää” pöytään, se on sillä selvä.

Tilaa uutiset sähköpostiisi

Uutiskirje on ilmainen.

Seuraava:

Edellinen:

Tilaa Uutiskirje

Uutiskirje on ilmainen.

Tuoreimmat

Scroll to top