Daddy Finland ja Hansdotter tekevät Sastamalalle markkinointiviestintää puitesopimuskumppaneina
Kaupunki ostaa palveluja kolmena seuraavana vuotena arviolta enintään 120 000 eurolla.

Sastamalan kaupungintalo.
Sastamalan kaupunki ostaa kolmena seuraavana vuotena puitesopimuskumppaneilta arviolta enintään 120 000 eurolla markkinointiviestinnän suunnittelu- ja toteutuspalveluja. Taustalla on kilpailutus.
Ensisijaiseksi puitesopimuskumppaniksi valittiin Daddy Finland ja toissijaiseksi Hansdotter. Tarjouksia kaupunki sai määräaikaan mennessä kolmetoista. Lisäksi yksi tarjoaja oli ilmoittanut jättäneensä tarjouksen, joka ei kuitenkaan ollut saapunut perille.
Hankittavat asiantuntijapalvelut koostuvat strategisesta, operatiivisesta ja taktisesta markkinoinnin konsultoinnista, markkinoinnista, mainonnasta ja sisällöntuotannosta sekä mediasuunnittelusta.
Sopimusten kesto on kaksi seuraavaa kalenterivuotta. Lisäksi hankintaan sisältyy yhden vuoden optio.
Asiasta päätti kaupunginhallitus.