Perjantai 11.7.2025 Sää | Toimitus| Mainostajalle | Juttuvinkki | Palaute | Tilaa uutiskirje

8

Joulukalenteri 2012

Jouluostoksia suunnitteleville lehdet ja mainokset ovat tärkein tietolähde. Kakkosena on internet.

Jouluostoksia suunnitteleville lehdet ja mainokset ovat tärkein tietolähde. Kakkosena on internet. Tärkeimpänä tietolähteenä nettiä pitää 80 prosenttia 15-24-vuotiaista ja 75 prosenttia 25-34-vuotiaista. Yli 65-vuotiaille lehdet ja mainokset ovat keskimääräistä tärkeämpiä. Tiedot käyvät ilmi Suomalaisen Työn Liiton Taloustutkimuksella teettämästä tutkimuksesta.

Mainos: Satapirkan Tuholaistorjunta

Juttuvinkki

Tiedätkö jotakin kiinnostavaa? Kerro se meille. Kiitos jo etukäteen!

Juttuvinkki

TILAA UUTISET SÄHKÖPOSTIISI

Ilmainen uutiskirje lähetetään pääsääntöisesti joka päivä klo 8. Tilauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi vahvistuslinkin. Jakelusta voit poistua milloin vain uutiskirjeestä löytyvällä linkillä.

Rekisteriseloste

Seuraava:

Edellinen: