Suomalainen langattomien viihdesovellusten kehittäjä Small Planet Oy ja monimediallisten sisältöjen tuotantoon erikoistunut Intervisio Oy ovat aloittaneet yhteistyön interaktiivisen viihteen tuottajan Electronic Artsin kanssa. Yhtiöt ovat yhdessä toteuttaneet laajan palvelukokonaisuuden, jolla tuetaan The Sims Vacationin julkaisua.
MTV3:n viikottaisessa tietokone- ja konsolipelien erikoisohjelmassa Tilt.tv:ssä 4. toukokuuta käynnistynyt kampanja niputtaa yhteen langattoman viihteen, Internetin ja televisio-ohjelman tarjoamat mahdollisuudet. Kuluttajat pääsevät mittelemään taitojaan muun muassa langattoman Lomalla-seikkailupelin parissa. Oma kännykkä on mahdollista personoida The Sims -teeman mukaisilla logoilla. Kampanjaan liittyvän Internet-sivuston kautta on myös mahdollista ostaa suoraan itse PC-peli.
"The Simsin kohderyhmänä ovat erityisesti 12-34-vuotiaat. Small Planetin ja Intervision toteuttamassa palvelukokonaisuudessa yhdistetään mielenkiintoisella ja uudella tavalla tälle ryhmälle tärkeät asiat", kertoo Electronic Artsin markkinointipäällikkö Jere Saarela.