Sastamalan brändi kirvoitti fysioterapeutit räppäämään
Sotesin fysioterapeutit osallistuivat Sastamalan henkilöstökilpailuun räpillä. Kilpailussa haastettiin pohtimaan arkipäivän brändinrakentamista. Voiton nappasi nuorisopalvelut.
Sotesin fysioterapeutit räppäävät palveluistaan.
Sastamalan nuorisopalvelut on voittanut kaupungin henkilöstölleen järjestämän kilpailun arkipäivän brändinrakentamisesta. Palkinnoksi nuorisopalvelut saa tuhat euroa virkistyspäiväkassaan. Kilpailussa kannustettiin miettimään oman työn vaikutuksia Sastamalan brändikärkiin ja ideoimaan tapoja, joilla kukin yksikkö voisi vaikuttaa brändistrategiassa annettujen lupausten toteutumiseen.
Nuorisopalveluiden kilpailutyössä kuvattiin, mitä toimenpiteitä nuorisopalveluissa jo tällä hetkellä tehdään ja millaisin toimenpitein nuorisopalvelut voi lisätä Sastamalan viihtyisyyttä asuinpaikkana sekä nuorten kotiseututietämystä ja -rakkautta. Lisäksi työssä annettiin konkreettisia ehdotuksia kaupungin asumisviihtyvyyteen ja markkinointiin.
Toiselle sijalle tuli Sotesin fysioterapeuttien tiimi. Valmistamallaan videolla fysioterapeutit tekevät tutuksi oman yksikkönsä palvelutarjottimen ja toiminnan.
Yhdyskuntasuunnittelu tuli kolmanneksi. Työssä ideoitiin muun muassa tonttien hankinnan ja myynnin tehostamista.
Tuomaristossa istuivat Mikko Nieminen, Anna-Leena Kivipuro, Raisa Rautionmaa, Sami Latva, Outi Metso ja Johanna Kurkikangas.