Satakunta-kampanja pyörii nyt torstaista lauantaihin. Kampanjan pyrkimyksenä on esitellä elintarviketeollisuuden osaamista ja tuotannon tärkeyttä sekä vaikuttaa kuluttajien ostopäätöksiin. Satakunta-kampanjassa on mukana 16 elintarviketeollisuusyritystä ja 27 kauppaa Satakunnasta. Kampanjaan osallistuu myös 170 opiskelijaa Satakunnan ammattikorkeakoulun toimipisteiden Liiketalouden yksiköistä, muun muassa Huittisista. Opiskelijat esittelevät kauppoihin pystytetyissä infopisteissä satakuntalaisia elintarvikeyrityksiä ja -tuotteita.
Satakunta-kampanjaa vietetään tänä vuonna toista kertaa. Viime vuoden pilottikampanjan kyselyssä selvisi, että yli 50 prosenttia kyselyyn vastanneesta kuluttajasta ostaa mieluiten oman maakunnan elintarvikkeita.